tiistai 20. maaliskuuta 2012

Ensimmäisen viikon kuulumiset,

nonnii nyt ois sitten mun ensimmäisen postauksen aika täältä työpöydän takaa. Täällä eka viikko paiskottu kovasti töitä ja uutta tietoo tullu nii paljo ettei meinaa pystyy suodattaa kaikkee, mut oon positiivisesti yllättyny kumminki siitä minkälaista tää työ on, hauskaa on ollu.

Vielä on jäljellä n. 9 viikkoo ja uutta tietoo tulee joka päivä, mihin mä tän kaiken pistän :)
Työporukka täällä mitä mainioin ja kaikki ottanu tosi hyvin vastaan oon ilonen ja helpottunu siitä. Sekin on hauskaa ku täällä tosiaan töissä mun ala-asteen opettajia eli ollaan nyt niinku työkavereita, tuntuu ehkä vähän oudolta :)

Kouluunki on jo ikävä varsinkin niitä välkän jutskailu tuokioita Infon Jarinkaa, pitää joku päivä mennä koululle
juomaan sumpit Jarin kaa :) Kahen viikon päästä taas mun kuulumisia.

Kesää odotellessa,
Karita

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti